Upp och ner

Jag bara sover och sover och sover, fast det kanske inte är så konstigt :P Klev nyss upp, iofs varit uppe och ätit frukost, men sen gick jag och la mig igen... Jobbar kväll idag med, K igen. Fast idag har jag Erika vid min sida, det är bra, så kanske jag kan göra allt man ska för hon vet hur man gör saker :) Kände mig lite kass igår, men det är väl inte så konstigt att jag inte kommer ihåg allt, var ju trots allt drygt ett år sen jag jobbade chefspass förut.

Jobbar till 1 i natt, sen börjar jag 10 imorrn. Inte så roligt, men jag får skylla mig själv, tänkte inte så långt i fredagsnatt på fyllan. Haha ovanligt va.

Nu äter jag blodpudding, igen. Har fan inte ätit så här mycket blodpudding någonsin i mitt liv. Ne måste ila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0