22 december - nu vänder det snart

Kan inte kroppen bestämma sig nån gång? Febrig i torsdags, halvers i fredags, bättre i lördags och helt okej igår. Vaknar upp för att fara på föreläsning, helt död i kroppen, varm och orkeslös, halsen svider och värker och skallen känns tyngre än normalt. Har dessutom legat och hostat till och från inatt. Kan jag inte bli sjuk sjuk så jag sen får vara frisk frisk? Är less på att vara sjuk en dag och sen bättre, för att sedan bli sjuk igen. MORR.

Helgen har iaf varit underbar. Mitt medtagna julmys och julstämningen uppskattades till tusen. Det var underbart. Fjärde advent började på bästa sätt någonsin, nedkrupen i soffan under täcket, med julmusik från högtalarna och en adventsljusstake med 4 levande ljus. Och du såklart. Sen toppades det här med glögg och mera mjukpepparkaka (eller mjeppakaka som man oxå kan kalla det).

Nemo är gullig och bär upp sin favvojulkula i sängen när jag försöker sova.

Nu ska jag äta lite mera mjeppakaka och sen se vad jag orkar göra, hoppas det blir nåt vettigt, tiden sinar.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag hoppas oxå att du kryar på dej snart!! Härligt att du haft en så bra helg! Sånt tycker vi om! =) Älska Puss!

2008-12-22 @ 13:00:34
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Lina

hej babe!

min telefon är död, men vi måste ju byta julklappar!

Kanske kan vi ta det efter jul eller om du hinner se detta idag är det bara att ringa på roberts telefon 0702904979 :) Puss söt! och GOD JUL!

2008-12-23 @ 13:17:03
URL: http://www.fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0