Jod Gul, eller ne, God Jul vare...

Varit vaken i snart 6 timmar (jag vet! det är helt sjukt, jag är sjuk, men inte så sjuk, bara vanligt sjuk), därför funkar inte min hjärna som den borde.

Det är iaf julafton idag och det är snövitt ute! Det är underbart! Sitter i min morgonrock med tända ljus runtomkring mig, med julmusik som klingar fram från nå hål.

Nu ska jag göra mig iordning så jag är klar när pappsen hämtar upp mig, vi ska nämligen äta julgröt (traditionenligt) hos mampap. Undra vad jag ska smuggla ner i gröten i år... Undra om jag hinner, undra om jag har någon möjlighet? Är ju oxå tradition nuförtiden. Köttbullen är bäst hittills. HAHA!

Dagens Nemo bus: Bita hål i min havremjölksförpackning som står ovanpå skåpen i köket, vilket jag inte upptäcker förrän jag tar ner den därifrån och det sprutar oskakad havremjölk runt hela köket.

God jul på er alla, helst mina älsklingar som får mig att le och fortsätta kämpa! Ni vet vilka ni är, så ta åt er äran och värmen som jag skickar från mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ok, jag tar åt mej =) God jul min älskade vän!! Hoppas dagen blir fin och mysig och bra!! Älskar! Puss!

2008-12-24 @ 11:11:52
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0