Less less pest

Nu får det fan ta och vara nog! Jävla illamående! Pallade inte ens att jobba 6 timmar idag, blev extremt illamående (till skillnad från vanligt illamående) efter en halvtimme på jobbet. Yrsel och ostabilitet också. Tack och lov skickade Linn hem mig så fort dom andra tagit rast. Tack gumman! Men jag orkar inte vara illamående längre. Sluta nu! Har iaf fått i mig en ordentlig middag. Åt hos mampap, risotto och kyckling. Risotto är magens bästa vän, var då lätt att få ner varje fall. Tror jag ska börja göra det varje dag, eller varannan kanske, brukar ju som bli över.

Jag har inte tid eller råd att vara sjuk! Måste jobba för pengarna och måste vara frisk så jag orkar sy klart min nyårsklänning, skruva ihop byrån (och betsa den) och för att orka plugga, vilket jag verkligen måste göra! Har panik. Dumma kropp! Jag som är så snäll med dig nuförtiden, och vad får jag för det? Spykvälvningar 24/7. Spanks.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det är ganska många måsten i ditt liv.. kanske inte konstigt att magen säger ifrån även om du tycker att du sköter dig. Ett högt tempo kan ju i sig vara orsaken till illamåendet. Snart ses vi! Underbart! Hoppas du får sova i natt! Puss!

2008-12-28 @ 23:34:41
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0