Mamma och barn

Igår var HERREGUD ordet som sades flest gånger. Mest på grund av min försämrade syn på mänskligheten på olika plan. Och irritation över knäcksega hjärnor. Annars vare peachie.

Idag var mamma och jag på IKSU Spa och jag passade på att gå tillbaka i åldern och stannade på siffrigt när jag lekte inte nudda botten (förutom händerna) i en liten pool med ca 50 cm djup. Jag har då mitt barnasinne kvar. Sen skalade mamma en clementin åt mig så att jag kände mig liten, söt och omhändertagen.

Mamma var gullig när hon släppte av mig utanför mitt hus, hon tyckte det var så härligt att se att jag mår bättre och umgås lite med mig, nu när jag har mer livsenergi. Tack Mamma för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0