Popcorntjuv och dumstrutar

Tres sitter i min soffa och målar, Nemo flänger runt som en tokgalning, klättrade nyss i jackorna som hänger i hallen. Jag har just betalt lite räkningar, tänkte betala alla men inte fan hade jag råd med det, har ju inte fått csn-pengarna än. Dööh. Jag är inte så smart alla gånger om dagen.

Älsk-A var här tidigare idag och sa hejdå, hon far hem till Kiruna imorrn på morgonen. Men vi vet ju att vi hörs. Men nu finns det ingen kvar på LilljansB över jul och nyår.

Var på Freja imorse, det var bra det. Men var inte där så länge, hade som inget speciellt att ta upp, var på bra humör, och hon verkade lite ivrig att komma iväg till nåt annat. Det gjorde dock inget, jag hade som sagt inte så mkt att ta itu med idag. Var en massa tjatter i fikarummet där, typ alla var där. Sa hej till många, det var ändå lite trevligt.

Nemo är en popcorntjuv av rang. Det är gulligt.

Just ja, Izze ringde när jag var på väg hem från Sofiehem... Han frågade om jag kunde jobba över middagen idag... Mellan 16-19. Pucko-alldelesförsnälla-Frida sa såklart ja. Kände mig hyfsat pigg imorse, men inte längre. Less på dum-Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0