Rött är färgen för kvällen

Det är lucia (sankta lucia osv) och mitt hår är nyrött och jag har röd ögonskugga och jag ska om nån timme dricka den bästa röda (-isch) drycken ever. Jag pratar så klart om glögg! Glögg och intimkväll är temat för denna afton. Och lite annat som är hemligt än så länge. Typ. Nu ska jag typ gå och hoppas på att det INTE är svinslaskigt ute som det var imorse när jag gick hem från bion, strax efter 8. (slutade bry mig om vattnet efter ett tag, hade ändå vattenfyllda skor). Tjo hej.

Jag vet hur man kan se om man kommer hem alldeles för sent från kvällen innan; bussarna har börjat gått igen!
Skrev jag det förrut? Aja. konvirrad som vanligt. Tjo hej nr 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0