06:41

Det var inte igår jag klev upp klockan 6, och det är jag glad för. Var iofs vaken vid 6-tiden för nån helg sen, men då hade jag aldrig gått isäng, det gillar jag bättre. Men vill man ha roligt får man lida pin (!). Snart ska jag cykla ner till stan och ta bussen till Tavelsjö, det var inte heller igår. Har nog aldrig tagit bussen dit. Men det ska bli roligt att slå sig gul och blå och få tusen kallsupar, och att pröva nåt nytt! Håll tummarna för att jag kommer tillbaka med obrutna ben, so long.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag en egen hemsida och en helt ny design/programmering av min blogg med nya funktioner! Nu är det äntligen klar :)



Kika gärna förbi och säg vad du tycker!

www.hannnah.se

2008-07-23 @ 07:00:03
URL: http://hannnah.se
Postat av: mae

lovi lovi

jag kan ses imorrn! parken! you and me! coffee! hurra! ska vi fråga tuss också?

2008-07-23 @ 11:51:22
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0