3:30:56

Inte vad klockan är nu, inte vad den var när det hände nåt roligt, utan hur länge jag pratade med josse i telen. Tre och en halv timme, och inte fan blev jag uttråkad, bara lite trött. Haha, men vi gjorde ju andra saker medan, är ju tjejer tack och lov. Jag har fastnat framför datorn alldeles för länge, men sova är tråkigt och det här är roligare.

Promenad med Anna idag, som sagt i tidigare inlägg. Vi glömde en cykel på expo, gick på Ön och lekte lantflickor, köpte resväska till Anna och klagade över ömma fötter när vi var tillbaka. Det var trevligt.

Imorrn ska jag fika i parken med Tuss (bra väder, ja tack) Det blir också trevligt.

Fan, just i detta ögonblick känns det bra. Rymma? Ja tack. Hehe. Du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0