Chillpill, ja tack!

Oj vilken kväll det har varit! Tack och lov har betongklumpen i magen släppt, efter lite mat, te och ännu mera telefonsnack försvann det. (Telefonen är nu nästintill batterilös, även fast jag laddade den i eftermiddags)

Jag är så fuckingjävla hispig att jag blir less på mig själv! Take a chillpill. Jag tror jag stänger inne för mkt känslor, därför jag bryter ihop för minsta lilla sak. Jag måste lära mig att känna det jag känner, våga göra det. Eller gör jag redan det? Nåt fel är det iaf på mig, fast det är vill ingen nyhet. Haha. Lite trötthumor inklämt. Nu tappade jag tråden, om jag nu hade nån. Just ja, hispig. Stressad är jag för den delen också, hur ska jag hinna med allt imorrn? Varför måste jag göra allt imorrn, kommer ju så många fler dagar!? Men vore iofs nice att få sin lön nån gång, banken kan jag fara på senare i veckan. Men orka fara ner på stan innan jag ska på Freja, känns ju omständigt. Buss ner på stan, gå till Freja sen? Är en idé, inte alltför kass. Men om den regnar är den inte lika bra. Äsch. Take another chill-pill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0