Day after the bang bang.

Jag har typ druckit en liter på alldeles för kort tid, men ändå så är jag törstig. Dagen efter, say no more. Jag har stekt ost, sån där gummiost som jag inte kan stava till och ätit lufttorkad skinka. Salt och gott, det behövdes. Kanske därför jag är extra törstig. En tanke iaf. Jag borde tvätta bort gårdagens smink men det är för jobbigt och då blir jag blöt, jag vill inte vara blöt.

Onsdagar är bra att vara ute på och jag gillar TC, det är ett riktigt fräsigt ställe, sommarfräscht också. Jag fick prata engelska igår, jag älskar det, gud vad jag kan svamla. Jag ska nog flytta till nåt annat land, där jag får prata engelska hela tiden, det är bra. Det var roligt igår, väldigt roligt, fast min tå är förstörd och jag gick i låga skor, så var det roligt. Roligt folk och allt sånt skit. Kanske för roligt, eller kan det vara för roligt? Roligt är alltid bra. Nu behöver jag sova i några dygn och dricka några liter till, vatten utan sprit i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0