Efterfest. eh va. eller mjo.

Ja. fortfarande vaken, det gör ont i fingret och jag kjommer att skriva fel så många gånger, men jag orkar inte ändra, för det är tidigt på morgonen och jag har inte gått isäng än. blä för det, eller jooohooo. nej. eller jo. men nej. neeeej. hata. fan. jag visste, jag visste, men ändå, gah varför???? Jag vet ju, så varför tror jag? Blä för det oxå. blä är mitt ord. det är mitt ord, som lever vidare på freja (hoppas jag) och "vi får väl se". Jag behöver sova, eller mer sprit och aldrig sova, för bilderna förföljer mig, aldrig sova utan mardrömmarna. TOA nu. ja tack. Ledig? hoppas.

Mubbe imorrn. folk tycker att jag drar ramsor hela tiden, mubbe, ubbe, tuss, fubbe osv. men ni är mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0