Feberfredag.

Tomt, allt är tomt. Det här som skulle bli en bra, produktiv dag, men icke sa nicke. (eller någon annan) Däckar i sängen, helt kaputt, mamma väcker mig till lunchen. Ingen skogsspringning för mig idag, feberyrar och är helt utslagen. Varför nu? Ska ju vara trevlig och social ikväll med long-gone-friends, men nu sitter jag här med blött hår och tung kropp. Min mage är dum som vanligt, både invändigt och utvändigt. Men jag ska ta mig ut ur lägenheten ikväll, även fast kroppen säger nej. Skit i dig! Jag får ta den stora smällen imorrn kväll efter jobbet, längsta jobbpasset på typ ett år.

Jag blev ledsen igår. Jag blev inte ledsen för att jag inte uppfyllt mina drömmar, jag blev förkrossad när jag insåg att jag inte haft några. Jag har inte haft några drömmar. Jag vill ha drömmar, mål att försöka uppnå, jag vill komma nånstans, dit jag vill komma. Drömmar, jag har svält bort er och ätit upp er när ni kommit tillbaka.

Kommentarer
Postat av: mae

kaffe i helgen kanske? jag tänker på dej mitt hjärta.

2008-07-11 @ 17:48:36
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Emmy

Ja så himla typiskt att du blev sjuk nu. Saknar dej så himla mycket.. Hon som sjunger heter Lene Marlin. PUSS!!

2008-07-11 @ 20:33:17
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0