Hemska död (öde)

Sitter hos Tuss, med alldeles för rufsigt hår, solbrända eller skitiga fötter och en nacke som inte blir glad på mig när jag headbangar. Att jag aldrig lär mig. Inge sånt skit ikväll, och inte tänker jag ramla mitt i folkhopen som hoppar upp och ned till musiken heller, det är för farligt och innebär för mycket panik. "gah jag kommer att dö" osv.

Jag har varit här i Bosvedjan (visst vare så det hette?) i knappa 2 dygn och jag har redan lyckats orsaka ett bombnedslag av kläder och prylar. Det är inte stabilt. En till ostabil sak är att jag festat 3 kvällar i rad nu, och det är 2 kvar. Nytt rekord i sikte? Dåligt rekord.

Det är varmt ute och jag skriver osammanhängande, min skalle hänger inte ihop nånstans, och jag måste trycka extra hårt på i-tangenten för den verkar kolaseg. Mycket har hänt, och det är lite kaos i min skalle, som vanligt. Tjafs hit och dit och jag vet inte vart jag står, eller vart någon annan står för den delen heller. Och jag tror det väntar mer tjafs runt hörnet. Tajfs och jag är som magneter och kylskåp. Just ja, det är varmt ute, och jag vill bada bort äckligt festival smuts. Blev kanske lite renare igår när vi sprang genom en fet vattenspridare som vi hittade i en park. Det var tipptopp.

Min mage är sur på mig och surare lär den bli. Min ekonomi är också sur på mig, och även den lär bli surare. Sprit sprit å sånt skit och sen så Ikea. Och lyckats hålla mig från shopping av kläder har jag inte gjort, men köpte typ världens snyggaste kjol igår. Rutig, ovanligt va. Eller inte. Men den är råsnygg! Jag är så kär.

Nu måste jag fräscha upp mig lite, och bli SOMMARFRÄSCH. Dt är för övrigt det nya inneordet, och PIFF. Bra skit.

Jag saknar
resten av frejagänget, mina ögonstenar
nykterhet
liv utan krångel
nemo
och ett liv utanför resväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0