Måndagerdag.

Gårdagen försvann, som bort nästan hela. Hatar att sova bort dagar, helst när dom är soliga och jag har "jagäraldriguteisolenångest". Men dagen var inte helt värdelös, var hos Martina på kvällen. Hon hade packpanik, men det var trevligt ändå.

Det är sol idag med, ska ut och gå med Anna om ett tag. Det är bra, promenad och Anna, båda är bra. Imorrn far hon söderut och lämnar mig ensam i tråkiga trista umeå. Fast det finns ju iofs fler roliga människor här, jag har inte glömt bort er!

En massa saker jag måste fixa/kolla upp innan jag flyttar. Helst NU, men jag gör det ändå inte, att aldrig sluta skjuta upp! Jag borde borsta mitt hår, men jag vågar inte. Det har jag inte tid för, ska vara hos Anna om en timme, vilket betyder att jag har en halvtimme på mig för att göra mig klar, sen nedcykling. Ta med dendära avin som gör att jag får lite pengar, och fixa en liten väska. Liten? Har ingen. Leta, den är inte här. Nä nu måste jag sluta på riktigt, ska ut och gå med mitt fläsk. Fladderfladdersladder.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hoppas det blev en trevlig promenad! Ja, jag vet inte vad vi ska ta oss till. Min kropp har blivit helt konstig och är hungrig HELA tiden.. Bah.. Jag tror att alternativen kämpa eller fly är de bästa. Att ge upp är inte vår grej. Sakna!!! Puss

2008-07-14 @ 13:45:02
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0