Nytänk

Det är väldigt bra att tänka till ibland, dock inte tänka för mkt (vilket oftast händer i min hjärna, så att det kokar över och blir ett enda stort kaos). Det är bra för hjärnan att man använder den lite nu och då till vettiga saker. Oftast får jag mina snilleblixtrar när jag är ute och cyklar mitt i natten eller när jag traskar runt i skogen. Det är bra tillfällen till att tänka, på allt möjligt och lite. Det gjorde jag inatt, vid halv 5 i morse när jag cyklade hem efter jobbet. Jag fick en riktig snilleblixt! Fast den ska jag hålla för mig själv, men jag är väldigt nöjd med mig själv. Nu ska jag bara leva efter mitt nytänk, då blir det bra. Dessutom ska jag försöka sluta hispa och andas lite ibland. Tålamod Frida, tålamod. Det blir bra, nån gång blir det bra. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0