Onsdagsmorgon

Det är förmiddag och jag har just ätit frukost. Jag tror solen skiner ute, det är nice. Pratade med Tuss för ett tag sen, åh vad glad jag blev av att höra hennes röst. Jag ska fara till henne sen, när hon kommit hem. Längtar! Sitter hos Tres och Joanna och väntar på att dom ska bli lite roligare, båda ligger nämligen och sover, jag studsade upp först. Haha! Iofs inte så konstigt, dom drack liiiite mer än mig igår, I took a chill-pill, och dom körde på hyfsat hårt, iaf Tres. Jag måste ju spara lite på krafterna till resten av veckan.

Vi åkte runt i en buick (tydligen) igår. Det var nice, med vinden i håret osv. Jag är ju ändå lite white-trash. Haha. I början var det riktigt skoj, men så tappade jag peppen i farten och fick ångest. Hatar att vara fylld med ångest. Och jag har inget verktyg att lindra den med än, förut söp jag lite till, och sen ännu mera, men jag har kommit längre än så nu. För att någon gång bli av med ångesten måste man härda ut, leva med den ett tag, ta itu med den, och inte supa bort den. Jag har vuxit. Känns bra, fast så fucking jävla trist ibland. Jag mår så jävla skit av det för tillfället. Ljusare tider, ja tack!

Nä nu måste jag hitta en ATM (visst heter det så?) och se om mitt kort har sluta fungera, innan jag drabbas av panik, vilket jag kommer att göra om det inte funkar. Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja du har verkligen vuxit! Jag är så stolt över dej! =) Det va inte meningen att skrämma upp dej. Jag kom inte ens ihåg att du hade skrivit typ så. Jag kanske skulle ha lagt till att det är vid sånna tillfällen där det inte är nån av mina närmaste som säger så. =) Hörs sen! Puss!

2008-07-02 @ 13:32:22
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: martina

Kämpa min kära. Du är överjävla duktig! Hoppas vi ses snart. puss

2008-07-04 @ 15:22:23
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0