S i S

Svett i Stockholm. Det är varmt som fan, men jag ska inte klaga, jag tycker om solen. Vi har nu varit här i 1½ dygn och redan hunnit med en massa grejs. Lastbilsfärden ner var rolig, hehe. Bytte chaffis 2 gånger, vilket vi dock inte märkte den andra gången. Låg på överslafen och sov och så vaknade vi upp, såg flygplan utanför lastbilen och undrade vart vi var. Sen upptäckte vi att det var en annan gubbe som körde, haha. Han var iofs inte gubbe. men vi kallar alla dom för gubbar idag. Var iaf trevliga hela högen.

Första bussen vi kliver på får vi åka gratis med, för chaffisen hörde att vi var från Umeå. Sen var det handling och powernap, sov som inte så mkt i lastbilen, därefter Grönan för hela slanten. Josse lärde mig skrika, och jag tvingade henne att åka fritt fall med tilt, fjant-tilt. Men det var en soft dag, fast man blir fort less och illamående i värmen, så vi drog oss in till stan och jag köpte hawaii-fest-utstyrsel, rånöjd och råonödigt, men det är roligt att vara rolig. Trötta som vi var for vi "hem" och försökte sova, gick dock inte så bra till en början, för ingen av oss kunde hålla käft. Sen var vi peppade och det var skoj. For ut här på Sundbyberg, det var mkt folk, men tydligen lite. Haha norrlänningar :P

Idag har jag shoppat kläder för pengar som jag inte har, men det är bra, för jag vill ju inte gå naken i höst.
Nu äre lite eftermiddagssegt, men ska träffa Lina ikväll, det blir så nice. Säger bara, vi två på dansgolvet!

puss och hej.
Ps. ni måste kolla in Björn Gustavsson när han sjunger sin låt " lyssna till dig hjärta" på youtube, om ni inte redan hört den. Äger gör den iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0