Snabba svängar

Blev jobb idag, upp alldeles för tidigt efter alldeles för kort sömn, med tanke på hur mkt jag har att ta igen från helgen. Men det var bra. Innan jag cyklade iväg till jobbet ringde jag min kommande hyresvärd, och jag får hämta nyckeln imorrn! Överlycklig far jag till jobbet, och tänker att det blir en lugn dag på jobbet, är ju så fint väder, inte fan går folk på stan då. Men jo, det gör dom tydligen. Sluta äta hamburgare när solen skiner! Slutade tack och lov 16, då cyklade jag sjungades till ålidhem och packade ner det sista. Fan vad effektiv jag är, men usch vad tungt det är att flytta, på flera olika sätt.

På Ersboda nu igen, äter sen middag, varma mackor. Orka göra nåt seriöst efter jobb och flyttpackning, kroppen säger nej. Ska ta det lugnt ikväll, kanske packa lite mera, men finns ju en dag imorrn med. Flyttar på onsdag, drar igång tidigt. Det är bra, mycket bra. Dagen blir som längre då. Då kanske jag hinner komma i ordning till helgen, hyfsat iaf, och då kan jag ostressad komma till Hawaiifesten. Det är också bra.

En sak som inte är bra är att jag håller på att få "hurfanskajagklaramigsjälv,jagkaningenting"-paniken. Dessutom har jag penninga-ångest. Hur ska jag ha råd att leva? Ge mig en trisslott tack (ej nitlott)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0