Snart avfärd...

Det är skitvarmt ute och jag sitter inomhus med hood på. Det är alltid så fuckingjävla kallt hos mamma och pappa. Tigger sitter och stirrar ut i dörrspringan och önskar att någon kunde fatta piken.

Det har varit en bra dag idag, utan någon träningsvärk, nästan iaf. Känner av lite i benen och sen har jag grymt ont i nacken, det bådar inte gott inför morgondagens karusellåkning, men det får jag ta itu med på måndag. Haha, sömnen också för den delen, vi tar det sen. Mañana mañana.

Jag har varit så effektiv och hurtig idag. Har som sagt färgat håret rödare, sen apoteket, stan, sitta med Lotta på hennes rast ett tag, parken med Martina, snacka freja-prat som bara frejaner kan, sen cykla till ersboda igen, börja packa, duscha, frakta lillnemo till Lotta, från Åhem. (Tack Lotta för att du är kattvakt!), sen äta, packa klart, prata med Josse, funderat över vem som kan ge mig massage. Haha. Aja. lät inte så mkt, trodde jag gjort mer idag. Men det duger. Snart bär det av till Stockholm, far härifrån om sisådär en timme. Det blir bra, bara vi överlever färden ner.

Todelou Umeå!

Justja, känner mig tjock och ful. Sluta nu.

Kommentarer
Postat av: martina

Du är snygg och smal och bäst och du ska ha det underbart i stolle. puss!

2008-07-24 @ 23:02:50
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0