Telefonterror

Josse ringde och vi pratade, mamma ringde och jag parkerade josse, Eve ringde och jag parkerade mamma.Haha. Att prata med 3 samtidigt och dessutom beställa soffa från ikea. Det är bra att vara tjej ibland. Jag lyckades med allt.

Det var bra att fara till Josse igår, vi såg dålig film och åt alldeles för mycket chips, och ropade till varandra när vi skulle sova, från rum till rum. Upp och hoppa på morgonen, buss till stan, inringd till jobbet, hem, slänga i sig frulle, kasta sig in i bilen och gasa ner till stan. Jobba i 3 timmar med gråmössor, det var nice, flöt på som fan. Sånt gillar jag, tatt-fritt :P Sen till åhem och packa ner mitt liv i banankartonger. Nemo försökte också bli nedpackad, men jag vill ha henne i min famn istället för i en äcklig papplåda. Hon är mysig, min bäbis, längtar! Dröjde kvar länge på Åhem, pratade med Magnus, det var trevligt, sen cykla hem och byx-fan fastnade i hjulen (har iofs cyklat och väntat på det, fladderbyxor-allan, men ändå) och jag blev arg, men men, går att laga. Och sen telefonterror.

Imorrn vattenskidor med kusinerna, så himla roligt! :D Jag kommer att halvdö, haha. Jag gillar fart och fläkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0