Hårfärg och soltjej

Det är förmiddag och solen skiner. Jag har redan hunnit vara på Coop och köpt hårfärg och vitaminkick, hängt på låset på apoteket, men gav upp efter ett tag då jag insåg att jag inte hade tid med sånt trams. Sitter nu med klegg i håret och väntar på att färgen ska sätta sig. Det kommer att bli en bra dag idag, det känner jag på mig. Kunde knappt somna igår kväll för jag var så stressad och kände mig oorganiserad, men idag känns det bättre, go with the flow. Jag hinn, he är lugnt. Ojoj vilken bra helg det kommer att bli. Ibland är livet härlig. Det är bara det när jag känner mig levande, och det gillar jag, att känna mig levande. Att leva utan att känna sig levande är ganska ovärt, för er som inte vet. Älskar känslan av att leva livet på riktigt.

Träffa Martina i parken idag, det blir myspys. Saknat henne. Känns som att vi gått om varandra, när hon är hemma far jag bort osv. Men idag är båda i stan, iaf under dagen :P

Oj vad tiden går, nu borde jag tvätta ur håret och äta frukost.
Bye the way, chefen ringde och undrade om jag kunde jobba idag, nope! Sen om jag kunde jobba nåt i helgen, nope för det med! Synd att jag ska bort, men inte mitt fel att dom är ute i sista sekund. Jag vill faktiskt ha ett liv också, dock hade pengar varit nice, men det är inte allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0