Vattenskidor!

Axlarna värker, och jag väntar bara på att det ska komma mer smärta, men lär nog få vänta tills jag stiger upp imorrn och knappt kan gå. Men det var det helt klart värt, att prova åka vattenskidor. Det är fan inte lätt i början, men tog mig upp på kanske 4e försöket, och stod faktiskt upp en bit. Råstolt blev jag, trodde aldrig jag skulle lyckas, är ju så jävla svag i hela kroppen och har så fjantigt känsliga händer, kan ju typ inte öppna en vanlig pet-flaska, hur ska jag då lyckas hålla fast i handtaget och släpas efter en båt undrade jag. Men det gick. Åh vilken känsla när man tagit sig upp ur vattnet, och stod där ovanpå vattenytan, flygandes framåt. Så himla härligt! Ska definitiv åka mer sen i augusti när kusinerna kommit hem.

Sen spelade vi minigolf, Eve vann, inte så överraskande, sen var det jämt mellan mig och Sanna, men jag lyckades komma två, några poäng före henne. Fick ändå 53 till slut, är nöjd, fast jag var kass på vissa banor. Men det var roligt.

Det har varit en bra dag, även fast jag var väldigt trött i början, och nu i slutet. Hehe. Men som om att jag kommer att gå och lägga mig tidigt. Ska börja packa lite, så jag inte behöver stresspacka imorrn eftermiddag. Får panik då. Färga hår? Hmm kanske. Jag satsar på sol imorrn, det är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0