Viktighet

Vadå underviktig? Är man mindre viktig då? Isåfall är man mer viktig när man är överviktig, kanske för viktig. Jag vill vara lagomt viktig, så där på ett bra sätt.

Jag lever på min ångest, jag äter den och spottar ut den dagligen.
Jag lever på att det är sommar och då får man festa alldeles för mycket utan att det gör något.
Jag lever på de komplimangerna, även fast dom är så tomma att det ekar.
Jag lever på fel sätt, och det har jag gjort ett tag, men fel kan vara roligt och rätt kan vara fel.
Jag lever på musiken som skrålar ut från högtalarna "leave the bourbun on the shelf, then I'll drink it by myself"

JaHa. min mage är kaputt och jag hatar pissljumma drinkar som smakar teguila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0