Walking down memorial lane...

Vilka minnen, vilka tider, vilka bilder. Åh jag vill tillbaka till våra helger, våra onsdagar, våra tokigheter i matsalen, allt det roliga man hade för sig när man var ung och dum. Herreminje vad mycket tokigt man gjort tillsammans. Joanna och Tres, och Lina, men hon saknas ikväll. Minnen, ta mig tillbaka. Och musiken som väcker alla dessa minnen. Även helvetet hade många ljusglimtar, och ni var mina. Balkongen på Berghem, toalåterna på tomtebo, vinkvällen i källaren, ja allt. Kan vi inte skapa fler minnen tillsammans mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej älskling!

Klart vi ska skapa fler underbara minnen.

Jag kommer ner på lördag då ska vi rocka och shaka as :)

sakanr er allihopen!

2008-07-02 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0