Allt är skit.

Nisse, jävla nisse! Vilken pissig morgon, jag skulle aldrig klvivit upp, eller så skulle jag ha gått och lagt mig igen efter frukosten, som hittills är dagens höjdpunkt. Tänkte att jag skulle vara duktig idag och inte sova bort förmiddagen, och istället leva med ångesten. Duschar och kokar ägg samtidigt, det är ju trots allt tisdag och då måste man ha ägg på sin macka till frullen. Sen sätter jag mig vid bordet och skedar i mig yoghurten och tuggar i mig den goda mackan, men inte fan blev jag mätt efter det. Fyller på med lite till yoghurt. Otillfredsställande skit. Mera, mera! Men så kommer pappa hem och jag diskar bort efter mig och borstar tänderna, ledsen över att jag inte fortsatt äta. Fast det är ju bra, men ledsen som jag är vill jag sova bort all skit, men inte gör jag det heller. Jag sätter mig vid datorn och börjar räkna ut min ekonomiska situation. Trodde att det skulle bli bättre efter det, men inte fan hjälpte det. Inte fått några pengar från försäkringskassan än, och inser att jag måste betala två hyror innan jag får nå mer pengar, och dessutom föda mig själv hela augusti. Jag ha verklligen inte råd att leva. Jag som planerat in sundsvalls gatufest och en gotlandsresa. Allt känns helt plötsligt väldigt långt borta. Möbler ska jag ha råd att köpa också, kan ju inte sitta på golvet heller. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Hjälp mig. (och för att toppa det här så är tangentbordet cp och fattar inte vad det ska göra när man trycker på tangenterna. Skriv en bokstav för fan!)

Jag måste ha råd att ha roligt, annars går jag under. Men jag vet inte hur det ska gå till, kommer att gå under vilket som. Skit, rent ut sagt skit. Och inte får jag äta än heller. Allt är ba skit.

Solen skiner iaf ute, men det börjar väl regna lagomt till när jag ska cykla ner på stan. Snälla skin vidare!

Kommentarer
Postat av: martina

haha 'nisse'!

du är så himla bäst! puss

halebopa mej om allt ba är skit min vän

2008-06-24 @ 23:52:29
URL: http://mae.webblogg.se/
Postat av: Frida

tur att halebop finns och gratis sms. vi måste ses en massa i sommar. puss

2008-06-25 @ 11:39:04
URL: http://fightfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0