Avfärdsdag

Snart åker jag på minisemester, underbart. Skönt att komma bort från den tråkiga vardagen och träffa roligt folk som man saknat. Jag har redan hunnit vara på arbetsförmedlingen, cyklade fram och tillbaka (jävla träningsvärk) och nu så ska jag väl packa klart. Jag är en väldigt organiserad packare, men skitkass ändå. Iaf när det gäller mängden saker jag tar med mig. Tänkte först ta min vanliga lilla resväska, men insåg snabbt att det skulle bli svårt. En massa skor och 7 dagars kläder ska ju med, sen kanske jag råkar shoppa lite. Hehe. Så passa er för min stora resväska (dock ej den stooooora stoooooora). Nu måste jag aktivera mig lite, packa och dona. Oj nu knackade syrran på dörren. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag:)

2008-06-30 @ 11:22:16
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hehe.. det kommer säkert sluta med den stoooora iaf ;P Puss

2008-06-30 @ 12:11:29
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0