Glögg är gott.

Glögg måste ju vara det godaste som finns. Helt sjukt gott. Me like. Jävla pissigt att man bara kan köpa det runt jul. Skärpning systembolaget.

Gårdagskvällen var riktigt nice, innehöll en massa skojigheter. Fick ju träffa Lina, och det var inte igår, sen så spelade vi mario kart och boxades och bowlade på Wii. Och vi sköt med gummikulor (har fått hjärnstillestånd och glömt bort vad det heter!) och så lekte vi kurragömma, fast jag glömde bort den enda regeln vi hade, förutom att man inte fick skjuta varandra i ansiktet. Jag sprang runt ute och gömde mig, vilket man inte fick. Hehe. Men roligt var det, och gud vad jag sköt när jag hittade Anders. Vi spelade även ölspelet och sen så tittade Katta in, trevligt trevligt. Till slut tog vi oss ner på stan, efter jag klippt klart. Jag är en hejare på att leka frisör i fyllan. Gick ner på stan, och såklart ramlade jag, men fick bara en liten skråma på benet. Det var kvällen det. Oj vad jag skrattade, lät som en gris till och med. HAHA.

Nu måste jag packa, städa, fixa, dona, duscha, leta fram papper osv. So long.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Puss puss puss puss puss puss!! Så himla glad jag med blev att höra din röst. Nu har jag internet iaf! Tack käre värld för det! =)

2008-06-29 @ 19:47:17
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0