CRAZYNESS

Alla ljud är för höga, men jag hör ändå ingenting vettigt. Helt sjukt hur många olika ljud det finns som man inte tänker på... Kylskåpet, nåt som surrar i badrummet (gissar på en fläkt), datorn som lever om sjukt mycket! Jag blir galen av alla ljud som jag själv inte vill ha här. Min skalle sprängs och jag måste snart stänga av datorn innan det blir för mycket.

Jag är hemma från skolan idag, klarar inte av ljud en hel dag och en hel kväll. Ska nämligen rädda Lotta's tentaskrivning imorrn genom att jobba K ikväll. Dvs inge gym (sorry emmy, vet att det är tråkigt att gymma själv. men snart hoppas jag!) Får se hur mitt humör är på jobbet, lär skrika åt allt pipande och skramlade. Stackars den som jobbar med mig hela kvällen. Huvudvärkstabletter hjälper INTE. Vad hjälper? Öronproppar? Men då hör jag absolut inte när folk försöker prata med mig.

Jag som alltid gått runt och sagt (när jag inte hör vad folk säger) att jag har bra hörsel, för det hade jag på mellanstadiet när vi gjorde ett sånt därt hörseltest. Nu börjar jag fundera på om jag verkligen har bra hörsel, i överhuvudtaget. Jag hör ju typ inget som folk säger till mig! Endast surrmurr, tjuuuuut tjuuuut. Jag blir galen!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Mozartkulor är nougat å mandelmassa mandelmassa kulor doppade i choklad, rena drömmen=)

Ha en underbar helg, kram kram

2008-11-28 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0