Fridas fredag

Så var denna fullspäckade dag över (mot sitt slut iaf). Den blev bra, precis som jag trodde den skulle bli. Blev inte riktigt riktigt som tänkt men bra ändå så jag är nöjd. Jag har till och med rensat bort flyttkartongerna som stod vid fotändan på sängen! Ställde dom iofs vid dörren... Haha. Men bar faktiskt nyss ner dom till förrådet och städade det! Galning.

Dessutom har jag hittat tillbaka till audioslave, tack bond!

Bästa idag var ändå när Emmy och jag åt lunch. Asså BUP blablabla. *blick+ögonuppspärrning* Asså man måste ju vara GANSKA störd för att få komma dit... *blick+blick+BLICK+utploppadeögon*. Kanske inte låter så roligt, men Ubbe och Hubbe skrattade å skrattade. Tack älsk.

Flera + under dagen:
+Nemo har inte klöst på dörren sen jag kom hem från skolan!
+Lotta och jag som nynnar loss till bond-trudelutten
+Älsklingen som var med om rolig, förvånande sak. Haha. Asså lilla lilla värld vi lever i (dvs umeå)
+Vänner i största allmänhet
+Roliga planer

-Middagen tog för lång tid att laga

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha.. ja det va faktiskt riktigt kul.. Undrar om han sa nåt till de andra när vi hade gått :) Puss

2008-11-08 @ 11:00:54
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0