Geisha night!

Var skittrevligt igår! Roligt på förfesten, trevligt folk och en massa skratt. Var dock lite kallt så jag värmde mig i ugnen, men brände mig på värmeslingan TVÅ gånger. Koko. Sen Olles och det var trevligt det med. Mycket bra kväll. Åt goooood maxmat där på natten, vill ha mera. Haha. Sen gick jag och Linn hem till henne och däckade under hennes duntäcke. Jag vill ha tusen duntäcken i min säng.

Idag mår jag som förtjänat, eller njae, mår fan för dåligt för att jag skulle ha förtjänat detta. Fryser och skallen spränger, och det är kallt som sagt. Hmm ska nog värma min riskudde och mysa mig ner i soffan under ett ton filtar. (Ge mig ett duntäcke, ja tack!)

Just ja, jag var ond geisha igår, med grillpinnar i mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0