Hemma igen

Nu sitter jag vid min dator, i mitt kök (dvs min lägenhet) med min Nemo vid min sida. Jag har saknat henne, men det är okej för det har varit en underbar helg! Ups and downs såklart, men härligt värre på det hela taget. Mina tjejer. Kändes verkligen konstigt att vara vi fem igen, men på lördagen var allt som vanligt och nu känns det skumt. Konstigt hur snabbt man vänjer sig med olika saker. Nu måste jag börja på hemtentan, ska första bara äta middag.
Har inte tid att skriva om Lycksele så utförlig så här kommer några höjdpunkter:
- Att vakna upp med mina frejaner vid min sida.
- Lycksele stad's utbud. (haha)
- Den rökiga luften på Knut'n (och att restaurangen faktiskt hette Knut'n!)
- Emmys mormor
- Biljardspelning
- Tacos och skyttetrafik i duschen under tiden
- Vin glögg och mera glögg och lite cider och lite till glögg
- Familje-geni med klunkar och charader
- Bröstkorten
- Hotell Lappland och dess stora bredd
- Att gå hem i kylan och ändå känna sig varm mitt i natten
- Alla kort som tagits (ca 500-600 skulle jag gissa på)
- Att mamma lånade ut sin bil och dom som körde den

Åhå jag ska till Stockholm på nyår! Det måste bara bli bra, det ska bli bra. Jag ska sy min nyårsklänning. Såklart det kommer att bli bra. Med Tuss och hennes kille och lite annat folk, och kanske en till om hon får för sig att lämna ön för en dag eller två. Hehe.

Nu sen middag sen plugg. Woohooo! (neee)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hmm.. kände mig lite träffad där.. :P

2008-11-23 @ 19:28:55
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0