Lördagsmorgonförvirring

Jag vaknar så jävla tidigt hela tiden! (kanske beror på att jag går isäng tidigt, men det skiter jag i)
Idag ska jag sy för hela slanten så jag kan komma på halloweenfesten påklädd. Och ja Martina, jag ska ut. Ska du? :) Vi får ta och höras så vi kanske kan ses!

Upptäckte en sak när jag åkte buss från stan igår (har inte åkt buss på ett tag), att 1ans buss hade bytt plats med 5&8an! Så kan dom ju inte bara göra utan att ropa ut det för hela världen, eller iaf hela stan. Typ skicka brev till alla som bor i Umeå och informera om den häpnadsväckande ändringen! Fast sen kom jag på att det inte är så miljövänligt, blir ju en masa kuvert och pappar, stackars träd. Men ändå!

Käkar frulle nu sen fram med brumbrum-maskinen och idéerna. Spruttsprutt!

Kommentarer
Postat av: katta

lycka till! Hoppas du lägger ut bild sen på kostymen!? :)



kram!

2008-11-01 @ 10:16:04
URL: http://kattaskrypin.bloggspot.com
Postat av: Emmy

Ja, galet vad tidigt du är uppe! Du kanske borde testa mitt knark istället! Det sover man gott av :P Duktig du är som syr och grejar! Älska! Puss! Ps. skönt att samtalet gick bra igår!

2008-11-01 @ 11:02:06
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0