Pysseldag

Plickeliplock dag med Tres idag. Det var längesen! Alldeles för länge sen. Roligt, precis som på gamla goda tiden (men med mindre störningar). Jag har sytt ett kuddfodral och tappat inspirationen. Sen gick vi (jag och agda 93) ut på en promenad till ICA och köpte torkad frukt i olika former. Hemma igen och prat i soffan om riskuddar och tyger och illamående, olika sorters illamående. Man kan beställa tyger på nätet! Det är väl klart, jo men ändå!

Jag var blond idag...
Blonda Frida: Asså jag når knappt ner till pedalen (på symaskinen).
Tres: Stapla upp några böcker under den.
Blonda Frida: AAAHHAA fan va smart!

Tres var rolig....
Tres: Asså det är så många saker jag vill göra innan jag dör!
Frida: Ja men du kommer ju inte att dö än, du är ju ung...
Tres: Ja men asså innan jag får barn...
Frida: För livet tar slut när man blir mamma....?
HAHAHAHAHA.

Sen var jag blond en gång till, men har glömt bort det. NÅN SOM HITTAT MITT MINNE? OCH MIN HJÄRNA?
Precis som förr i tiden, roliga samtal och en massa skratt.

Instick 1: Smart att låta modeller fotograferas i en kall pool, undernärda människor i kallt vatten. Inte så genomtänkt.
Instick 2: Kommer Nemo's nemoighet försvinna när hon blir kastrerad? Okej om hon blir lite större runt magen, men jag vill ju fortfarande att hon ska vara nemo, pratglad och sprallig. Känns nästan som att den riktiga Nemo kommer att dö... Åh. nu blev det inte alls roligt. Jag har ångrat mig.

Kommentarer
Postat av: tess

HAHAHA! "ja men asså innan jag får barn...!"



lät ju väldigt bra :P



tack för idag!

puss/ Agda, 93 bast.

2008-11-19 @ 18:29:03
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0