Årets första snö?

Varför ska jag alltid göra sjuttioelva saker samtidigt? Ingen ordning på nånting.

Jag har börjat med hemtentan, jippi! En tredjedel är avklarad, allt enligt min plugg-plan. Än så länge iaf...

Ska snart gå ner i stan i vinterns första snöyra (tänkte först skriva årets första snö men det stämmer ju inte, snöade med all säkerhet i januari, februari och kanske mars), det blir mysigt och säkert kallt. Jag ska köpa tyg till en sak jag ska sy, som jag inte vet vad det är igen. Sen leta bok som inte finns, jag vill hitta det omöjliga!

Känns som att det kommer bli en bra dag idag, fast kanske blir neråtgung på sofiehem. Hoppas inte. Jag vill bara hem och leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0