Bå-ring

Fanns ingen sushi på ICA (ja jag vet att den ändå inte är så god, men hade inte tid att göra egen). Dessutom blev jag så less på mig själv, hatar att gå i matbutiker med mig själv. Blev kycklingklubbor istället, känns tråkigt. Men får iaf lämna skinnet och senorna, det är frihet.

Jag är livrädd för mig själv när jag cyklar, så ostabil och hispig.
Förutom det är jag livrädd för min granne (eller kanske inte livrädd, men börjar fan bli lite läskigt) och rädd för att kugga på min första tenta. Just ja, rädd för min fläskiga kropp också, hatar den och jag fortsätter bara.

Syrran sa iaf en lugnande sak, om att första terminen på det nya socionomprogrammet är väldigt hård, men sen blir det lättare. Fast det innebär ju att jag måste överleva den första, för att jag ska kunna känna lugnet efter stormen.

Det här måste nog vara den sämsta födelsedagen ever, fast jag tycker iofs inte om att fylla år... Och nu är det utdraget till två dagar, tårta och shit på söndag. Tack för ångesten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0