Bak(is)dag

Oj vad kallt det helt plötsligt blev i all min svett. Usch lät inte så trevligt. Well well.

Tentafest igår och det var så roligt! Var först och åt på Marias, och jag viftade flugor och såg allmänt störd ut, sen drog vi till Hannes där det var fullt hus. Very nice. Jag blir tydligen mer och mer konstig för varje gång jag öppnar munnen. Det tycker vi är roligt. Sa att vissa tycker att jag är mogen för min ålder (finns faktiskt folk som sagt det) och då började Anna och Angelica att asgarva. Jaha :P Corona blev det, som vanligt och det var very nice det med. Fast är grymt less på det stället, men så roligt att vart jag än kollade så såg jag någon jag kände.

Idag är jag hostig och seg. Snart kommer Anna och jag ska baka. Men jag vill sova, kanske ta mig en liten tupplur?

Tycker om att leva för tillfället! Lovely feeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0