Boooooooost

Det har varit dag idag, och det var en rolig dag, har iofs inte varit vaken så mkt på denna blåsiga dag men det var ändå en bra dag. Boooostar i skolan, dom gillar vi. Hehe. Asgarv är också roligt. En till rolig sak var att jag slog nog världsrekord i att äta ett äpple så sakta som möjligt. Höll på i såsådär 40 minuter. Ville ju inte leva om och smaska som en galning i hörsalen.

Pappa ringde och väckte mig halv 4, och jag ba: va fan ringer han och väcker mig så här jävla tidigt på morgonen!!?? Var dock inte morgon, utan klockan var 15.30. Var på apoteket och hämtade massa stuff, vilket ledde till att.......
.....Jag har ca 45 kg (ja kilogram!) mjöl i mitt förråd. Det är inte alla som har det. Kom hit och baka åt mig vettja!

Jag vill inte jobba inatt. uuuursa. Men det blir säkert bra, bara jag håller mig vaken nu ikväll så. Annars är det prima, ibland iaf. Jag är sugen på massa saker, ätbara och ickeätbara (de icke ätbara vill jag inte äta).


Kommentarer
Postat av: Anonym

BOOOOST! :D

vi kan baka lussebullar om du vill? :) en frida-deg och en tres&torsten-deg!

2008-10-24 @ 20:06:33
Postat av: martina

vad trist att du jobbbar hela helgen, men pengarna rullar ju in som de...ja, ska. Hoppas det går bra,, puss vi hörs! blir det någon middag på sön tro?

2008-10-25 @ 01:06:59
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0