Freedom?

Morgon, eller nåt. Känns som att jag varit vaken i sisådär 6 timmar. Vaknade vid 2 inatt och trodde att jag skulle få gå upp snart, men tji fick jag. MORR.

Olles igår var väldigt trevligt. Jag har en trevlig klass, det är bra. Åt thaiqournwook, var väldigt gott  men det är nåt fel på mig för jag åt inte upp allt. Tog skitlång tid att få i sig nån mat i överhuvudtaget. Vet inte vad det beror på, kanske att jag har tappat min aptit + att jag åt med en massa människor. Jag mådde illa. Det gjorde mig rädd, för jag hade inte ätit så mkt under dagen och borde ha varit vrålhungrig, men jag får inte i mig nån riktigt mat, eller jo men inte så mkt.Jag blir orolig, för äta måste jag göra annars kommer det spåra ur ännu mera.

Berätta för några i klassen att jag brukar dricka sirap. Hmm. undra vad dom tänkte då. Aja. Jag är ju som jag är.

Nu har Emmy lämnat stan, och även fast vi inte träffas varje dag så känns det lite jobbigt att inte veta att hon bara är ett telefonsamtal bort. SAKNA! Men hoppas du får trevligt i inlandet :)

Just ja, mina andra medsystrar slutar idag, frisläppta. Otur att jag har tentafest ikväll, annars hade jag såklart firat med er. Ni är bäst! Och så himla duktiga.

Ps. Jag tackar för tipsen om substitut-kapsylöppnare.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Åh älskade! Insåg faktiskt idag på bussen hur mkt du betyder för mig och jag håller med om att det känns skumt att inte ha dej nära. Men det är bara en vecka! =) PUSS

2008-10-03 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0