Fucked-up

Jag är en konstig varelse som berörs på sätt som ingen kan förstå, inte ens jag. Det kommer upp nya saker nästan varje dag, vart har dom varit hela mitt förflutna liv? Jag skapar en ofantligt många onödiga tankar i min stackars förvirrade kaos-skalle, och det gör inte tänkandet lättare. Dessutom lever jag med den ena foten i verkligenheten och den andra i något konstigt parallellt drömuniversum. Jag har problem, fler än du någonsin anat, fler än du någonsin kommer att få reda på, för jag är alldeles för ofta en stängd mussla. Jag vill inte ha det så här, men mina känslor är alldeles för starka, då måste de ju vara sanna, eller? Allt hänger inte på mig, men mycket gör nog det. Kan inte förändra mitt förflutna, men kan hantera det på olika sätt, vet däremot inte hur jag ska göra det, är för mycket. Det är dimmigt i min värld och värken blir mer och mer påtaglig för varje sekund.

I'm a mess. Helt fucked-up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0