Funderingar om (icke)förstånd

Dom som inte känner mig måste ju tro att jag är sjuk i huvudet, om man bara läser min blogg. Iofs kanske de som känner mig tycker det ändå, men då är det okej, för jag är ju trots allt inte som alla andra barn i lekställningen.

Koncentrationen är på topp inom bottenskiktet och jag fastnar i min egen lilla bubbla, den är mkt trevligare. Jag har fått ett uppsving i humöret, jämfört med för några veckor sen då det var riktigt kasst, men nu har jag skapat andra problem istället. Dumma dumma.

Är det bara jag som har svårt att skilja på verkligheten och vad man läst i böcker? Börjat läsa varje kväll, självvalda böcker (dvs inte kurslitteratur) vilket har lett till att jag får ännu mer i skallen. Detta resulterar i att jag berättar om saker som sagts eller hänt i boken, i tron om att jag varit med om det på riktigt. Förvirrande såklart, men normalt eller psyko-varning?

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag skulle nog säga att det är lite psykovarning :P

2008-10-13 @ 17:52:21
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0