Grymt gymt

Har varit och gymmat med Emmy ikväll, min trogna vapendragare. Hon var så duktig på att hjälpa mig göra rätt vid alla konstiga maskiner (dvs alla maskiner, eftersom ALLA är konstiga för mig. eller njae, kanske inte riktigt alla, men dom som jag inte tycker är konstig har jag säkert gjort fel på i mitt tidigare liv). Jag vill att det ska bli en rutin, gymmandet.
Emmy är bra, gym är bra. vi är bra, ne vi är bäst. Tack.

jag+emmy+gym=måndagsochtorsdagsrutin?

"Folk inbillar sig ofta att de skulle vara lyckligare om de var på något annat ställe.
Men lyckan beror inte på var man är utan hur man är."
(Frank Crane) (och jag tackar Emmy för lånet)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Du va duktig! Älska! Puss!

2008-10-27 @ 21:01:37
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: tess

tack stumps :)

jag kan försöka knåpa ihop en till dig också om du vill? :)

2008-10-27 @ 22:48:03
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0