Havregryn och frustration

Sitter här och äter min gröt och vet inte hur många hårda skalsaker jag hittat! Vad fan är det för fel på mina havregryn? 4e nu. Gosh. Aldrig varit med om liknande.

Seminariet igår var soft, vi satt där och viskade om andra saker. Haha. Sen hem och sova, som vanligt. Tror jag ska ta en promenad nästa gång jag vill sova, för inte fan blir jag piggare när jag sovit en stund. Dags att pröva nya metoder. Min älskade storasyster Anna ringde och det var väldigt trevligt! Saknar henne. Vi har bokat in görasushiochmyskväll på lördag. Det blir väldigt nice.

Pluggade igår kväll, och gjorde det faktiskt rätt så länge för ovanlighetens skull. Koncentrationen höll flera timmar, eller ja, till och från iaf. Dock en förtjänt tv-paus. Desperate.... What what? Fatta inget.

Är jag den enda som skriker av frustration när jag ser reklamen för greys anatomy som visas ikväll?!

(Jag håller på att lägga ett pussel, hittar nya bitar lite nu och då, men nästan lika ofta faller en bit bort)

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Vissa bitar kanske måste falla bort för att nya ska få plats? Du kanske inte längre behöver de bitar som faller bort. Fortsätt kriga! Ja finns här! Puss

2008-10-22 @ 08:58:35
Postat av: tess

ja det var en fantastisk känsla att ligga och se bäbisen i magen. den sprattlade :)

ååh, min bäbis!



vad gör du fridis? jag vill leka med dig.

2008-10-22 @ 13:41:57
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0