(inte) gillas

Min halva vänstra hand har domnat bort, och varit borta till och från i flera timmar. Det gillas inte.
Jag har träningsvärk i magen och axlar/neråt bröstet. Det gillas.
Hemtentan är fortfarande nästan helt oskriven. Det gillas inte.
Luften var frisk och ren när jag gick ut i morse. Det gillas.
Min tv är knäpp, och bilden fastnar ibland, men enbart på kanal 5. Det gillas inte.
Clementiner är billiga för tillfället. Det gillas.

(Det var igår kväll)
(Nu kommer några morgontillägg)

Nemo väntar under sängen tills jag stiger upp, sen attackerar hon. Sötunge. Det gillas.
Jag har börjat hålla rent efter mig i köket, inga massiva diskberg nuförtiden. Det gillas.
Min älskling Lotta fyller år idag! Wiii! Hon är enbart bra. Bäst. Det gillas.
Jag hade inga hemska mardrömmar inatt. Det gillas
Förutom att jag tror det är svinigt kallt ute så gillas det mesta för tillfället (just ja, och förutom att jag har ingen aning om vilken dag det är, alla dagar, men annars så). Det är en bra morgon. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0