Jävla fiskhand

Sjukt trött igår kväll, gick och la mig halv tio (!), men inte fan kunde jag sova för det. Morr. Hur i hela friden ska jag kunna vara vaken till 5 inatt, och dessutom orka göra saker under tiden? Ett problem som måste lösas.

Började på en ny bok igår, eller ny och ny, började läsa den för ett år sen men så opererade jag handleden och orkade inte hålla i den. Ett riktigt as till bok. 1000 sidor! Galet. Men det verkar ju bra så jag vill verkligen läsa den. Bara jag inte får mer ont i handleden, för den har börjat värka varje dag nu igen, och vill fan inte ha mer ont. Jag är less på den jävla skiten! Dumma handled! Du ska vara snäll och inte full av smärta.

Kändes lite neg nu.... ska försöka ploppa upp mig, men kanske kommer att falla snart igen... Får troligen reda på hur tentan gick idag, och jag är mäkta nervös. Oj nu sprang klockan iväg, måste jaga efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0