Läs detta!

Ett av mina tidigare inlägg blev lite fel, eller nästan helt fel. Jag ville inte anklaga någon för att klanka ner på mig, ta något ifrån mig, eller vara allmänt hård mot mig. Det var mest en monolog för mig själv, för jag vet att era kommentarer inte är elaka, dom är skrivna från hjärtat och det tackar jag för. Förlåt om det blev fel, ni är underbara, och jag förstår vad ni menar och tar till mig det.

Det var en trevlig kväll igår kväll, lagomt lugnt och soft i mjukisbrallor med en massa skratt. Sånt gillar vi. Mera tack.

Nu ska inte fel personer ta åt sig, för jag menar inte du, du eller du. Men du! Kan du skärpa dig, jag är så jävla less på dig!? Skaffa ett eget liv, och kom inte och tro att du vet nåt, för det gör du inte. (Vill bara påpeka igen att detta stycke INTE är riktigt mot några av mina kompisar för ni är underbara och jag älskar er)

Jag tycker inte om att det regnar ute.

Kommentarer
Postat av: martina

älskar dej också. jag har också kollat på kort idag. vi är bäst. saknar oss

2008-10-13 @ 17:57:42
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0