Mörker och ljus

Jag är ledsen. Jag borde vara glad för det finns faktiskt hopp här i världen, men alltid ska det vara nåt som gör det omöjligt. Jag vill flytta, fast då vill jag ta med mig alla jag känner (och gillar).

Hade iaf sjukt roligt igår! Galet faktiskt. Mini-tjej-för-fest hos Lotta. Massa skratt och stoj, sen Olles, lite dans och shaka ass för att sedan hänga alldeles för länge på max (vi skyller på regnet), och en massa mer skratt. Asså seriösa samtalsämnen vi hade. Haha. Jag lever på det ett tag, när jag har tagit mig upp igen.

Om dryga två timmar får jag besök, jag ska firas, det är trevligt men innan nån kommer måste jag diska, torka alla ytor i köket, städa bort sjutton klädhögar, dammsuga, torka golvet och sedan duscha. Just ja, borde äta frukost oxå. En massa att göra på alldeles för kort tid, och ändå sitter jag här och drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0