Mörkrets makt

Det är mörkt ute och jag vill ligga kvar i sängen, under mitt täcke för där kan inget hemskt hända, där är jag säker. Obligatoriskt seminarium nu på morgonen/förmiddagen. Så fort jag tänker på det krymper jag och längtar till min säng. Om jag inte far kommer jag få en massa jobbiga kompliteringsuppgifter och det har jag inte tid eller ork för. Måste bara lyckas ta mig till skolan. Jag försöker att inte tänka på det, låtsas inte om att jag ska till uni. Det fungerar för tillfället, men när klockan drar sig närmare 8 blir det nog svårare att undvika det faktum att jag måste ut i den föränderliga världen.

Jag saknar min barndom som jag aldrig fick uppleva.

Kommentarer
Postat av: katta

usch ja obl är aldrig kul! Jag har dragit mig en massa ggr, men man har som inget val. Men nu när du har varit i skolan kan du känna dig stolt gumman :) Jag och Lina pratade om att ha en myskväll med tjejerna på lördag, vad sägs om att joina oss? ;) Vore supertrevligt!



tänker på dig! kram/katta

2008-10-21 @ 16:52:37
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0