Rockin'

Fan nu hade jag glömt bort vad jag skulle skriva. Damn it. Just ja! Jag grillade inatt på jobbet, en timme på dryga 8000 (inge spec) men sen en timme över 10 000, och jag missade typ inget! Helt underbart. Har alltid varit rädd för att stå i grillen, gjort det ändå, för Linn frågade om jag kunde ta över. Sa först nej men ändrade mig sen, men inte gillat det förut men nu inatt diggade jag det stenhårt. Fullkoll och fick en massa beröm från gästerna. Hehe. I still got it. Ser tydligen lugn, sansad och fokuserad ut när jag jobbat, långt ifrån vad jag är på insidan men roligt att det inte syns. Tack för den extra timmen inatt förresten!

Aqua 2 idag, hoppas det går fin fint. Ska bli skönt att komma igång med träningen, har dock sjuk träningsvärk i ena vaden och har inte gjort ett piss för att få det, typ sovit :P

Plugga lite nu innan IKSU?

Kommentarer
Postat av: Tuss

Aqua så himla roligt, lite avundsjuk blir jag allt, mest för att jag inte kunna träna på 3 veckor. Dumma ögoninflammation...

Träna för mej me, pussar å karmar.

2008-10-26 @ 12:53:10
URL: http://tingelingtuss
Postat av: martina

Vad härligt att du ska träna, för ja hoppas du håller på dina principer..!? Du är duktig, puss

2008-10-26 @ 13:03:27
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0