Scch. tystnad. rör inget.

Bra morgon, vaknade och tog mig upp, ett tag iaf. Men var på bra humör även fast jag har träningsvärk i hela kroppen från igår. Fast egentligen gillar jag träningsvärk, då vet man att man har gjort nåt jobbigt. Tog en liten förmiddagslur nyss, innan jag tänkte sätta igång med hemtentan.
Det var mindre bra.
FAN.
Jag vill aldrig mer sova i hela mitt liv.
Drömmen, nej mardrömmen.
Nej det går bara inte. Det går inte.
Jag är helt förstörd och gråter. Vet inte vad som är sant eller inte. Vill inte tänka efter, gräva djupare. NEJ DET VAR BARA EN MARDRÖM.
Går inte. Vågar inte röra på mig, rör mig inte!
Är
FÖRSTÖRD.

Kommentarer
Postat av: martina

Ring om du vill prata och skilja ut riktigt från oriktigt. Kram

2008-10-28 @ 14:44:09
URL: http://mae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0